Referenties

Radix AI-toepassing

  • Ontwerp applicatie
  • Prototype
  • Styleguide

Samenwerking met Radix

In opdracht van Radix werd een ontwerp op maat uitgewerkt voor de nieuwe AI-toepassing voor hun klant.

Radix is een groeiend en gespecialiseerd AI-bedrijf met twee kantoren in België en een 30-tal werknemers. Radix helpt ondernemingen de kracht van AI omarmen waardoor ze verder kunnen transformeren en groeien.

In grote lijnen omvatte het project een scanning-en validatie tool om documenten automatisch in te lezen en te interpreteren, versterkt door AI.

Stap voor stap naar het beste eindresultaat

Na enkele verkennende gesprekken met zowel Radix als de eindklant, werd de user journey uitgetekend. Via de eerste wireframes werden enkele concepten uitgewerkt om verder te kunnen afstemmen met alle stakeholders.

Via een gedetailleerd ontwerp van alle schermen in de toepassing werd de look & feel volledig in kaart gebracht. Het ontwerp werd afgestemd met de huisstijl van de eindklant.

Online prototype en styleguide

Via een online prototype kon zowel de klant als het team van Radix de klant alles op voorhand uitproberen en feedback doorgeven. Met een styleguide en de nodige ontwerpspecificaties wordt de toepassing verder ontwikkeld door Radix. Ook voor toekomstige aanpassingen of uitbreidingen van de applicatie kan de styleguide met bijhorende componenten en iconen gebruikt worden.

Diensten

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Ostend BMX Club

  • Ontwerp website
  • WordPress website

Familiale en gedreven sportclub in Oostende

Ostend BMX Club is een familiale en gedreven sportclub gelegen aan de Belgische Kust die zich richt op de olympische discipline BMX-cross. Voor de club uit Oostende werd een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld met als doel nieuwe leden aan te trekken. Volwassenen en kinderen kunnen eenvoudig een proefles/groepsles aanvragen om zo kennis te maken met de sport.

Bij een vereniging / club als deze is het bovendien belangrijk om de sponsors een prominente plaats te geven op de website.

Stappenplan “Starten met BMX”

Omdat het proces om te starten met BMX toch wel uit een aantal stappen bestaat, werd een eenvoudig stappenplan uitgewerkt als centraal gedeelte van de website. Van de inschrijving bij Cycling Vlaanderen tot de aankoop van materiaal wordt iedereen stap voor stap begeleid.

Toegankelijk op elk scherm

Zoals elke website die sndrs uitwerkt, is de site toegankelijk op elk scherm. Bezoekers en leden kunnen de inhoud raadplegen op hun smartphone, tablet of gewoon op de computer.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud, artikels en formulieraanvragen worden eenvoudig beheerd in WordPress. Zo heeft de klant volledige controle en zijn ze niet afhankelijk van iemand anders.

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Pro Cleaning

  • Ontwerp website
  • Icon design
  • Styleguide

Nieuwe website voor professionele schoonmaak en huishoudhulp

In opdracht van Use Webdesign werd een ontwerp op maat uitgewerkt voor de nieuwe website van Pro Cleaning uit Roeselare. De uitdaging van deze website lag vooral bij de twee verschillende ingangen op de website: professionele schoonmaak of huishoudhulp. Met één website worden zo twee doelgroepen aangesproken.

Met de juiste illustraties en iconen brengt het ontwerp je meteen in de ‘schoonmaaksfeer’.

Online prototype en styleguide

Via een online prototype kon de klant alles op voorhand uitproberen en feedback doorgeven. Met een styleguide en de nodige ontwerpspecificaties wordt de website ontwikkeld door Use Webdesign. Ook voor toekomstige aanpassingen of uitbreidingen van de website kan de styleguide met bijhorende illustraties en iconen gebruikt worden.

Diensten

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Airline Operators Committee

  • Logo ontwerp
  • Ontwerp website
  • WordPress website

AOC Brussels

Het Airline Operators Committee, actief op onze nationale luchthaven in Zaventem (Brussel), was opzoek naar een nieuwe website met zowel een gedeelte voor bezoekers als een afgeschermd gedeelte voor leden. Ook een opfrissing van hun huidige logo zat binnen de scope van het project.

Nieuwe website met informatief gedeelte voor bezoekers

Het informatieve gedeelte van de website is publiek toegankelijk en stelt de vereniging en leden voor. Via een contactformulier kan eenvoudig contact opgenomen worden met de verantwoordelijken van AOC Brussels.

Afgeschermd gedeelte voor communicatie met leden

Via een eigen account, krijgen leden toegang tot het afgeschermde gedeelte van de website. Daar kunnen ze op hun persoonlijke dashboard berichten lezen, vergaderverslagen downloaden of in een lijst van verzamelde links een externe toepassing openen.

Omdat leden de website niet constant bezoeken werd er ook een e-mailnotificatiesysteem toegevoegd en krijgen Leden indien gewenst updates in hun mailbox. Via het beheerdersplatform (Worpress) is het ook mogelijk om belangrijke updates enkel per mail te versturen naar alle leden.

Toegankelijk op elk scherm

Zoals elke website die sndrs uitwerkt, is de site toegankelijk op elk scherm. Bezoekers en leden kunnen de content raadplegen op hun smartphone, tablet of gewoon op de computer.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud, berichten, vergaderverslagen, links, leden en eventuele emails worden eenvoudig beheerd in WordPress. Zo heeft de klant volledige controle en zijn ze niet afhankelijk van iemand anders.

Nieuw logo

Voor het logo was er nood aan een hedendaags logo, die makkelijk bruikbaar is voor drukwerk, en (online) communicatie. Het logo moest bovendien goed herkenbaar zijn in verschillende groottes en in verschillende formaten. Het concept van het oorspronkelijke logo met een vliegtuig in de “C” werd bij voorkeur behouden.

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Apotheek Degezelle Medicatieschema’s

  • Ontwerp
  • WordPress webtoepassing

Informatieve website voor dokters

Apotheek Degezelle was op zoek naar een nieuwe informatieve website voor hun aangesloten dokters. Dokters willen snel online en onderweg de medicatieschema’s raadplegen van hun eigen patiënten, of de patiënten van hun woonzorgcentrum (WZC) waar ze verantwoordelijk zijn.

De gegevens uit deze afbeelding zijn een fictief voorbeeld.

Integratie met Farmad

De medicatieschema’s van alle patiënten worden dagelijks gesynchroniseerd uit het Farmad programma van de Apotheek en overzichtelijk weergegeven per dokter en per WZC. Patiënten worden gekoppeld aan hun dokter en verschijnen automatisch in hun overzicht.

Eigen gebruikersbeheer

De apotheek kan zelf gebruikers (dokters) beheren en rollen toekennen. Zo krijgt iedere dokter toegang via zijn persoonlijke RIZIV-nummer.

Toegankelijk op elk scherm

De apotheek en de dokters hoeven niet steeds aan hun computer te zitten, ze kunnen snel online inloggen met hun smartphone en de schema’s raadplegen. Daarom is de applicatie vlot te bekijken op elk scherm.

Een samenwerking met Use Webdesign

Dit project kwam tot stand in samenwerking met Use Webdesign. Use Webdesign is de eenmanszaak van Filip Vanlerberghe (Regio Izegem) waarmee ik regelmatig samenwerk.

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Denta Dixmuda

  • Ontwerp website
  • WordPress website

Informatieve website voor tandartsenpraktijk

Denta Dixmuda was op zoek naar een nieuwe informatieve website voor de tandartsenpraktijk. Het doel was om een rustgevend maar stijlvol ontwerp te creëren.

 

Toegankelijk op elk scherm

Iedereen gaat naar de tandarts: jong en oud. Een gevarieerde doelgroep vraagt ook een website die voor elk van deze doelgroepen toegankelijk is. Daarom is de website vlot te bekijken op elk scherm. De contactgegevens zijn meteen zichtbaar, en de mogelijkheid om online een afspraak te maken is vlot te bereiken. Bovendien is er ook een mogelijkheid om belangrijke instelbare aankondigingen te tonen bovenin de website, wat zeker een meerwaarde is in coronatijden.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud, berichten, aankondigingen, worden eenvoudig beheerd in WordPress. Zo worden kosten bespaard en kan sneller op de bal gespeeld worden voor last-minute wijzigingen.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Kustschlagerfestival

  • Ontwerp website
  • WordPress website

Samenwerking met neptunus-pro

Het Kustschlagerfestival (voorheen: kustseniorenfestival) is een organisatie van neptunus-pro en biedt jaarlijks aan duizenden senioren de kans om zich te wagen op een echt festival met het comfort van een concert. Op de affiche staan niks dan klinkende namen. Sinds 2010 is het kustschlagerfestival te gast in Plopsaland De Panne.

Website ontwerp op basis van de affiche

Het project omvat een overzichtelijke, informatieve website met een mogelijkheid om in te schrijven via een formulier. Als ontwerp werd de basis van het ontwerp van de affiche gevolgd.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud en nieuwsberichten worden eenvoudig beheerd in WordPress. Zo worden kosten bespaard en kan sneller op de bal gespeeld worden voor last-minute wijzigingen.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Studio

Wens on web

  • UI design
  • WordPress webapplicatie

Hoe verras je vrienden en familie op een unieke manier?

Voor de 40ste huwelijksverjaardag van onze ouders tijdens de corona-lockdown, wilden we iets speciaal doen. We ontwikkelden een website om digitale wensen te verzamelen en te bezorgen als cadeau.

Met Wens On Web willen we dit concept voor iedereen beschikbaar maken!

Verras iemand vanop afstand door persoonlijke wensen te verzamelen in een veilige, digitale omgeving.

Hoe werkt het?

Cadeautip voor verschillende thema’s!

Op www.wensonweb.be kun je momenteel gratis je website in enkele stappen registreren, instellen, personaliseren, delen en cadeau geven. Je kiest zelf wie alle wensen kan zien door de beveiliging met het wachtwoord. De website blijft 3 maanden online.

In de betaalde tariefplannen kun je verschillende thema’s kiezen afhankelijk van de gebeurtenis, en blijft de website langer online. De ideale cadeautip!

Whats’s next?

Momenteel testen we het basisconcept uit, en kan iedereen gratis een website registreren. Dit evalueren we verder om de beleving nog beter te maken. Terwijl werken we ook aan de volgende functionaliteiten, om van Wens On Web een volledige ervaring te maken.

We werken ook verder aan het B2B-verhaal, om ondernemingen de kans te geven dit digitaal wensenplatform in te zetten voor personeel of klanten.

Ook de strategie ‘na corona’ wordt verder uitgewerkt. We geloven sterk in het concept, ook na corona waar we onze wensen terug persoonlijk kunnen afgeven.

Neem contact op voor meer informatie over onze roadmap

Een samenwerking met Creativitijd en Studio Moozie

Dit project kwam tot stand in samenwerking met Creativitijd , de onderneming van webguru (én schoonbroer) Maarten, en Studio Moozie, de onderneming van creatieveling en ontwerpster (én zus) Nathalie.

Meer informatie

Ook iemand op een unieke manier verrassen?

Registreer nu je website!

Referenties

Chillstore

  • Ontwerp logo
  • Ontwerp kledij visuals

Chillstore kledij

De Chillstore-identiteit weerspiegelt deze beide punten: stay chill en denk aan onze toekomst. Elk van de producten is ecologisch of organisch. Tegelijk will Chillstore je met de collecties inspireren. Chillstore staat voor een wereld waarin je mag relaxen, jezelf zijn en tegelijk je steentje bijdraagt aan een mooie toekomst voor iedereen.

Lees meer over het verhaal van Filip en Emmelie

Ontwerp logo

Het Chillstore logo wordt gekenmerkt door een specifiek lettertype, in combinatie met een chilipepertje. Het pepertje wordt ook afzonderlijk gebruikt op de hals van de kledij als branding.

 

Visuals voor kledij

De visuals bestaan uit een “chill” slogan in combinatie met een bijpassende illustratie. De eerste 7 ontwerpen werden opgeleverd in het juiste formaat en afmetingen voor het drukwerk. Meer ontwerpen volgen later!

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

eyebuzz

  • Digitale strategie
  • Logo ontwerp
  • WordPress website
  • Photoproofing

Oostendse samenwerking

Eyebuzz is de nieuwe startup van Oostendse dronefotografe en content creator Emilie. De opdracht bestond erin om beide diensten overzichtelijk te presenteren in een logo en een nieuwe website.

Uitwerking digitale strategie

Maar hoe beginnen we daar aan? Het project startte op een wit blad papier. Wat is de visie van eyebuzz? Hoe presenteert de concurrentie zich in de online wereld? Wat hebben de gebruikers (lees: klanten) nodig op de website? Welke structuur heeft de website nodig? En ga zo maar door…

Via een analyse op maat werd een gepaste strategie uitgewerkt. Emilie kon zo zelf ook aan de slag om na te denken over de boodschap die ze met de website wilde verspreiden.

Logo voor een nieuwe onderneming

Bij de uitwerking van de digitale strategie had de nieuwe onderneming nog geen naam. De strategie hielp bij het kiezen van de juiste naam en logo. “eye” verwijst naar “eye in sky” die de passie van Emilie voor luchtbeelden benadrukt. De propellors in het logo verwijzen rechtstreeks naar een drone.  De term “buzz” wordt in marketing-en communicatiemiddens vaak gebruikt om van iets een hype (=buzz) te maken.

Meer weten over eyebuzz? Maak kennis met Emilie: eyebuzz.be/over-eyebuzz

Een website op maat met prachtige content

De website informeert de gebruikers over de twee diensten van eyebuzz. Via een aantrekkelijke landing page met prachtige beelden, maken de bezoekers kennis met eyebuzz. Ze kunnen verder doorklikken voor meer informatie tot ze uiteindelijk een offerte aanvragen via een online formulier. Het online formulier, op maat gemaakt, laat Emilie toe, om snel offertes aan te maken. Time is money!

Om bezoekers en mogelijke klanten verder te inspireren kan Emilie zelf inspiratieprojecten en blogberichten delen. Zo maakt de website nog meer kans om gevonden te worden in Google.

Photoproofing voor de professionele fotograaf

De website werd voorzien van een photoproofing platform, waarbij Emilie eenvoudig foto’s kan doorsturen naar haar klant ter goedkeuring. De klant kiest zelf welke foto’s er nabewerkt mogen worden.

Het volledige proces voor de klanten van eyebuzz verloopt zo volledig via de website. Van de eerste kennismaking via Google, en de aanvraag van de offerte tot de goedkeuring van de beelden.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud en projecten worden eenvoudig beheerd door Emilie in WordPress. Zo bespaart ze niet alleen kosten, maar kan ze ook sneller op de bal spelen en zet ze de site volledig naar haar hand.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!